Om toegang te krijgen tot de AMN Portal en gebruik te maken van de beschikbare producten, is het belangrijk om op de juiste manier in te loggen. Deze handleiding beschrijft stap voor stap hoe je kunt inloggen en wat je moet doen als je problemen ondervindt.
Stappenplan:
Ga naar de inlogpagina:
- Open je webbrowser en navigeer naar https://login.amn.nl.
- Tip: voeg deze link toe aan je favorieten voor gemakkelijke toegang in de toekomst.
Inloggen:
- Voer je e-mailadres in als gebruikersnaam.
- Vul je wachtwoord in.
- Klik op 'Aanmelden'.
Selecteer de juiste school en product:
- Als je aan meerdere scholen bent gekoppeld, kies dan de juiste school.
- Selecteer het product waarvoor je wilt inloggen, zoals 'Aansluiting', 'Proeftoets' of 'Doorstroomtoets'.
Problemen met inloggen?
Wachtwoord vergeten:
- Ga naar https://login.amn.nl.
- Klik op 'Ik ben mijn wachtwoord vergeten'.
- Voer je e-mailadres in.
- Je ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Deze link is 10 dagen geldig.
- Geen e-mail ontvangen? Controleer je spamfolder of neem contact op met helpdesk@amn.nl.
Collega toevoegen:
- Stuur een e-mail naar helpdesk@amn.nl met de volgende informatie:
- BRIN + locatienummer
- Voor- en achternaam van de collega
- Functie
- De onderdelen waarbij de collega betrokken zal zijn (Aansluiting, Proeftoets en/of Doorstroomtoets)
Na succesvolle inlog kun je het Stappenplan openen door rechtsboven op het vraagteken te klikken en vervolgens in het menu links 'Stappenplan Aansluiting' te selecteren. Voor verdere vragen of ondersteuning kun je contact opnemen met de AMN Helpdesk via helpdesk@amn.nl of telefonisch op 026-3557340.